2009-11-16

Helgen

Jahapp, då har ännu en helg gått. Tiden flyger iväg och det känns som det är de lediga helgerna man lever för. Då är det extra jobbigt att behöver jobba just helg.
Jag jobbade lördagen och var ledig söndagen så det kändes ändå som att jag hade en ledig helg.

Lördagskvällen spenderade vi hos Håkan i Hammarby sjöstad och sedan påBMB. Det var en superrolig kväll med en massa trevliga människor. Sen var det väldigt länge sen jag dansade så mycket ute på krogen. Jag och Martin har kul ihop!

På söndagen var vi inne och mös. Vi tvingade oss ut för en mathandlning men sen var vi inne resten av dagen. Vi gick även ner till källaren och hämtade upp jullådor och plastgranen. Vi ska försöka vänta till 1a advent innan vi plockar fram grejerna.
På kvällen såg vi Public Enemies med Johnny Depp. Den var bra och han var snygg.
Nu ska jag äta, duscha och jobba! Jag längtar redan till nästa helg!

Inga kommentarer: