2009-11-09

Filmtajm

Vi har just sett klart Bruce Willis nya film Surrogates. Den var helt ok, men inte en 100-poängare. Filmens story, som går ut på att de flesta människor lever genom så kallade surrogater, skulle aldrig kunna hända för den delen. Att kunna leva utan närhet och värme från andra människor? Nee.. sånt händer inte. Jag måste även säga att Brucan är ju helt klart snyggare i verkligenheten än som "docka".

Jag tror faktiskt att jag ska städa undan efter middagen, ställa in det som vart över från "finsmakarsalladen" i kylskåpet, och gå och lägga mig. Imorgon har jag sovmorgon. Jag slipper ställa väckaren på halv 6. Imorgon är det jag som ligger kvar och blir pussad på, så de så!

Förresten. Jag kan glatt säga att vi nu lyckats få semester båda två i februari. Det är banemej på tiden att jag får se Thailand. Då kommer jag ha bockat av många saker på min lista. Mer får ni veta sen.

Natti natti!

Inga kommentarer: