2009-11-04

Babies

Såhär kommer mina och Martins barn se ut. Om man ska tro makemebabies. Jag måste säga att jag klickade många gånger innan jag fick såna här, någorlunda söta ungar, hehe. Namnen får ni inte än.



Jag drömmer lite då och då att vi får barn. Häromdagen drömde jag att vårat barn såg ut som en blandning av kycklingvingar och revbensspjälln (vilket var vad jag/Martin och Malin åt på Köpenhamns flygplats, så såå konstigt var det inte). Men då måste jag säga att dessa barn ser något bättre ut.

Roligt det där med drömmar. Jag har alltid drömt i färg och jag känner lukter, smaker, känslor. Jag brukar dessutom vara en baddare på språk. Det som är dumt med drömmar som känns verkliga är att mardrömmarna blir hemska. Stackars Martin har nog fått nån smäll när han vart dum mot mig i en dröm.

Inga kommentarer: