2009-11-26

2,5

Jag är väldigt förkyld och vaknade med både huvudvärk och täppt näsa. Jag är orkeslös och ligger hemma och vilar idag. Det blir en tuff helg med jobb fre-tis.

Martin kom hem vid lunch idag för att vara hemma med mig. *kärlek*

Men istället för att ta hand om mig var det jag som bäddade ner honom i soffan med täcke. Stackarn har väll också nåt i kroppen.

För tillfället ligger jag och kollar på "Sjukhuset". Jag tycker det är intressant med sjukdomar, behandlingar och det är extra mysigt att se bebisar. Hehe. Jag tror jag valt rätt yrkesspår i alla fall. Jag ligger även och kollar på lite bilder från de senaste åren. Det är ganska intressant hur mycket man förrändrats i utseende, och så mycket man vuxit upp. Igår var det två och ett halvt år sedan jag och M stod framför kylskåpet i hans lilla kök, kl 3 på natten, och bestämde oss för att chansa på oss och bli ett par. Det verkar ju ha gått bra och det blir fortfarande bara bättre och bättre. Jag har aldrig vart med om något liknande och jag är glad över att han har stått ut med mina barnsliga tabbar genom åren, och att jag stått ut med honom hehe. Vi utvecklas ständigt och kompletterar varandra förträffligt!


För resten av dagen har jag planerat att städa lite, ta fram lite julgrejer (då jag inte kommer orka eller hinna i helgen) och handla. Det räcker.

Förresten. Visste ni att när man nyser, flyger snoret fram i 350km/h? Jo, men så är det.

Inga kommentarer: