2009-11-29

1a advent

Kom just hem från jobbet och blev mött av en Martin i hallen. Han har saknat mig ;) (med tanke på att han skickade 11 sms/mms igår kväll/natt). Jag är helt slut nu. Fick ca 4h sömn inatt. Det kändes mysko att sova utan min boo. Han verkar ha haft det roligt och jag tycker också att det var tråkigt att jag inte var med, men det blir fler gånger.


Jag ska sova nån timme nu. Sen blir det till att laga mat och plocka fram adventljusstaken.

Jag ska verkligen inte klaga. Jag har det oförskämt bra just nu. Jag har tidigare inte vågat planera framtiden, då man vet att det kan vända vilken sekund som helst. Man ska inte vara naiv. Men nu jag känner mig säker. Jag tycker om att ha mina närmsta år planerade. De är iaf i planeringsfasen.

Hoppas alla har en mysig 1a advent!

Inga kommentarer: