2009-10-17

Grangärde fram och tillbaka

Vi är åter hemma i våran mysiga lägenhet.

Efter att ha fikat på Johansson's i Sala med halva min släkt körde vi till Chippens föräldrar i Grangärde, Ludvika. Där var det full rulle som vanligt. Gunnar är fenomenal på att ha olika projekt på gång och han är väldigt duktig på det han gör. Vilket är att bygga hus.

Det är alltid mysigt att hälsa på L & G i deras lilla stugby vid vattnet. Vi har bara myst, jag och min man. Jag har tyvärr även vart förkyld och varit i min egna lilla värld. Det värsta är att smaken/lukten har försvunnit. Jag lider när jag inte kan känna Chippens doft.
Jag hade förresten två hemska drömma inatt. Båda gick ut på att Chippen gjorde slut på mig. Den känslan går inte att beskriva och påminde allt för väl om ett gammalt sår.

Imorgon ska vi bara ta det lugnt, kanske bli frisk?! Annars får jag nog lov att sjukanmäla mig, vilket jag aldrig behövt göra förrut.




Inga kommentarer: